کاشت دندان در تهران

امروزه بیشتر مردم به دنبال لبخندی زیبا و بدون هیچ نقصی هستند.  کاشت دندان در تهران دکتر دهقان با داشتن تیم تخصصی مجرب و با استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات و مدرن ترین امکانات این اطمینان را به شما میدهد ،که با خیال آسوده ، لبخند خود را به ما بسپارید.

در ایمپلنت تهران تمامی پزشکان متخصص بوده و از مجرب ترین اساتید دانشگاه میباشند.
دکتر وحید دهقان موسس ایمپلنت تهران، در طول دوره تخصص جراحی های متعددی در زمینه های مختلف جراحی فک و صورت انجام دادند و کاشت دندان از تخصص های اصلی دکتر دهقان در ایمپلنت تهران میباشد.

ایمپلنت تهران دکتر دهقان

چرا کلینیک ایمپلنت در تهران دکتر وحید دهقان ؟

بهترین متخصصین کشور

در این کلینیک تمامی پزشکان متخصص بوده و از مجرب ترین اساتید دانشگاه میباشند.

کیفیت متریال ایمپلنت

کلینیک ما با استفاده از با کیفیت ترین و مطمئن ترین متریال دندانپزشکی دنیا اطمینان خاطر را به شما هدیه میدهد.

ایمپلنت حرفه ای

کلینیک ایمپلنت تهران دکتر دهقان با داشتن تیم تخصصی مجرب حرفه ای ترین خدمات و بالاترین کیفیت در سطح کشور که را به شما ارائه میدهد.

خدمات درمانی کلینیک ایمپلنت تهران دکتر دهقان

sdtg-min

جراحی دندان های نهفته

مطالب علمی ایمپلنت تهران دکتر وحید دهقان

کاشت دندان 

با توجه به اهمیت و حساسیت ایمپلنت یا ایمپلنت فوری ، همه افرادی که به دنبال انجام این درمان هستند، به دنبال پیدا کردن یک کلینیک خوب با بهترین متخصص ایمپلنت می­باشند و همانطور که گفته شد به دلیل تعداد بالای مراکز کاشت دندان در تهران ، افراد دچار سردرگمی می­شوند که کدام مرکز تخصصی ایمپلنت کار درمانی با کیفیتی ارائه می­دهد؟! از این رو به دنبال این هستند که چگونه می­توان بهترین کلینیک کاشت دندان در تهران را شناسایی کرد.

ایمپلنت در تهران
ایمپلنت در تهران

ایمپلنت در تهران

بهتر است بدانید که ظاهر دندان شما تنها چیزی نیست که باید به آن اهمیت بدهید. به وسیله کاشت ایمپلنت دندان به سادگی جای دندان افتاده شما پر خواهد شد و ظاهر جذابی پیدا می­کند. اما چیزی که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که اگر درمان به صورت صحیح انجام نگیرد در آینده مشکلات متعددی برای شما ایجاد می‌شود که از جمله آنها می‌توان به عفونت بافت دهان و یا حتی تحلیل استخوان اشاره کرد.

برای پیدا کردن و شناسایی یک کلینیک ایمپلنت مناسب در ابتدا باید به وسیله سایت­ها، متخصصان ایمپلنت را شناسایی کنید.

در این هنگام دقت کنید که متخصص ایمپلنت باید از ویژگی­های زیر برخوردار باشد:

  • تعداد بالای افراد و بیماران راضی
  • فیلم­های موجود از جراحی­های انجام شده در شبکه­های اجتماعی نظیر اینستاگرام
  • نمایش ویدیو­های رضایت بیمار
  • تعداد مقالات ارائه شده
  • نسبت به بیماران خود تعهد دارد
  • نوبت دهی منظم به بیماران و ضمانت در درمان آنها توجه داشته باشید.

نکات مهم انتخاب کلینیک کاشت دندان در تهران

  1. دقت کنید تا در کلینیک ایمپلنت دندان مورد نظر شما، تمامی پزشکان از مدرک دوره­ های تخصصی ایمپلنت برخوردار باشند. در برخی از مراکز ایمپلنت و کاشت دندان در تهران دیده شده است که افراد فقط با گذراندن دوره­های معمولی ایمپلنت و بدون تخصص کافی اقدام به انجام این کار می‌کنند لذا به شما پیشنهاد می­شود قبل از مراجعه، در مورد مرکز ایمپلنت به خوبی از طریق اینترنت و صفحات مجازی تحقیق و جستجو کنید.
  2. شما با مشاهده تصاویر متخصص ایمپلنت، فایل­های تصویری موجود از بیماران راضی، گالری تصاویر قرار داده شده در سایت مرکز ایمپلنت می­توانید کیفیت کار مرکز مورد نظر را مورد بررسی قرار بدهید.
  3. تجربه کاری دندانپزشکی نیز از جمله موارد مهمی است که قبل از مراجعه به مرکز باید در مورد آن تحقیق کنید شما می­توانید با سوال پرسیدن از دوستان و آشنایان و یا بیمارانی که قبلاً به این مراکز مراجعه کرده‌اند از تبحر، دانش و تجربه متخصصین ایمپلنت اطمینان حاصل کنید.
  4. عامل مهم دیگری که باید در انتخاب مرکز ایمپلنت مورد توجه قرار بدهید برخورداری از به روزترین و بهترین تجهیزات و روش‌های درمانی می­باشد.
  5. تعداد بالای ایمپلنت­ های انجام شده توسط کلینیک کاشت دندان نیز یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت می­باشد.
  6. مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بهترین دکتر ایمپلنت و کاشت دندان کسی است که قبل از درمان یک معاینه کامل و جامع را انجام بدهد. بسیاری از دندانپزشکان تنها موردی را که مورد بررسی قرار می­دهند محل کاشت ایمپلنت دندان و میزان موفقیت احتمالی کاشت آن می­باشد. در صورتی که باید نسبت به وضعیت سلامت عمومی بیمار، وضعیت دندان­های دیگر و سلامت دهان و دندان بیمار نیز توجه لازم را داشته باشند. لذا قبل از انتخاب دندانپزشک متخصص ایمپلنت مطمئن شوید او نسبت به انجام معاینات اولیه دندان توجه لازم را دارد و موارد زیر را انجام می­دهد:

نکات مهم کاشت دندان

  • برای انجام درمان ایمپلنت از بیمار رادیوگرافی­ها و فتوگرافی­های مناسب تهیه می­کند.
  • انجام غربالگری سرطان دهان
  • سلامت کامل لثه و استخوان فک را معاینه کند.
  • عملکرد کلی بایت نظیر الگوی لق شدن و ساییدگی دندان­ها را مورد ارزیابی قرار می­دهد.
  • مناسب بودن استخوان و عملکرد مفصل گیجگاهی فکی را از لحاظ اندازه، شکل، تراکم را ارزیابی می­کند.
  • بافت لثه را از لحاظ مناسب بودن برای کاشت دندان مورد ارزیابی قرار می­دهد

از جمله پیشرفته­ ترین تکنولوژی­ های مورد استفاده در دندانپزشکی که نقش مهمی در درمان سریع­تر بیمار ایفا می­کند می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس پرتوی ایکس دیجیتالی: در زمان انجام عکس برداری پرتوی ایکس دیجیتالی که فقط ۴ ثانیه تا دیدن تصاویر طول می‌کشد، امکان انجام جراحی ایمپلنت دندان و درمان آن به صورت سریع­تر، قابل پیش بینی­تر و مطمئن­تر فراهم می­شود.
  • سیستم­های software implant logic catscan و simplantبا استفاده از این تکنولوژی می­توان از استخوان فک یک تصویر سه بعدی تهیه کرد تا بتوان به وسیله آن برای انجام جراحی ایمپلنت یک برنامه‌ریزی صحیح ارائه داد و کاشت دندان را به صورت موفقیت آمیز انجام داد. با به کارگیری این تکنولوژی امکان مشاهدهایمپلنت دندان قبل از انجام جراحی واقعی نیز فراهم می­شود.
  • Platelet Rich plasma: در این روش برای التیام یافتن هر چه سریعتر بیمار بعد از انجام جراحی ایمپلنت از پلاکت خون خود بیمار استفاده می­کنند.

مرکز کاشت دندان در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان ایران دارای تعداد زیادی دندان پزشک و متخصص ایمپلنت بوده که هر کدام از آن ها در مراکز مختلف دولتی و خصوصی مشغول فعالیت هستند. تعداد زیاد مراکز ایمپلنت گاهی باعث می شود نتوان از بین همه آن ها بهترین مرکز را انتخاب کرد. ما در ادامه این مطلب در مورد ویژگی ها یا فاکتورهای بهترین مرکز ایمپلنت در تهران صحبت خواهیم کرد. چنان چه شما نیز در پی پیدا کردن چنین مرکزی هستید،

به طور کلی می توان گفت یک مرکز خوب برای ایمپلنت دندان در تهران و یا سایر خدمات دندان پزشکی، باید بتواند خدمات درمانی خود را با بهترین و بالاترین سطح کمی و کیفی به مراجعان خود عرضه کند. کاشت ایمپلنت یکی از بهترین راه ها برای جایگزین کردن دندان طبیعی از دست رفته است و می تواند مانند دندان طبیعی برای فرد کاربرد داشته باشد.

بنابراین کاشت ایمپلنت بسیار مهم بوده و باید توسط متخصص ایمپلنت و افراد ماهر و با تجربه انجام شود. یک کلینیک دندان پزشکی خوب از پزشکان متخصص و ماهر در این زمینه استفاده می کند تا بهترین عمل را با کمترین عوارض بر روی بیمار انجام دهند. از ظرفی استفاده از مواد اولیه مرغوب، استاندارد و اصل و وجود دستگاه ها و ابزار آلات مدرن در افزایش موفقیت این عمل بسیار موثر هستند.

امروزه کلینیک های مجهزی در تهران و سایر شهر ها تاسیس شده اند که علاوه بر کادر مجرب و حرفه ای با در اختیار داشتن ابزار و وسایل مورد نیاز برای اعمال دندان پزشکی نیاز به مراجعه بیماران به سایر مراکز درمانی نخواهد بود. به عنوان مثال دیگر نیاز نیست برای گرفتن عکس رادیولوژی از دندان ها، بیماران مسافت طولانی را طی کنند و متحمل هزینه زیادی شوند. جمع آوری همه امکانات و خدمات در یک مرکز باعث افزایش سرعت رفع مشکلات دندانی افراد شده و افراد انگیزه بیشتری برای انجام این اعمال خواهند داشت. علاوه بر همه این ها کادر بهترین مرکز ایمپلنت در تهران باید نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کرده و برخورد خوبی با مراجعان خود داشته باشند.

 کاشت دندان در تهران دکتر دهقان

یکی از موثرترین فرایندهایی که مدت زیادی است که به وسیله متخصصین دندانپزشکی برای جایگزین کردن دندان­های طبیعی توصیه می­شود ایمپلنت است. ایمپلنت و کاشت دندان (که طراحی آن به گونه­ای می­باشد که عمر طولانی داشته باشد) در واقع جایگزین ریشه دندان از دست رفته می­شود. ترکیب شدن ایمپلنت با استخوان آرواره باعث می­شود تا در هنگام قرارگیری در دهان قابل مشاهده نباشد و شکل آن کاملا شبیه به یک دندان طبیعی و سالم به نظر برسد.

توجه داشته باشید که برای انجام شدن هر چه بهتر این شیوه درمانی مراجعه به مراکز معتبر و انجام بهترین ایمپلنت در تهران بسیار اهمیت دارد.دکتر وحید دهقان را میتوانن جزو بهترین جراح فک و صورت در تهران و کاشت دندان در تهران برشمرد.

ایمپلنت دندان در تهران دکتر دهقان
ایمپلنت دندان در تهران دکتر دهقان

2 نظر در مورد “کلینیک ایمپلنت در تهران دکتر دهقان;

  1. سلام .. اول یه تشکر ویژه دارم از جناب دکتر دهقان و خدمات خوبشون .. من پارسال ایمپلنت دندان انجام دادم و کارشون عالی بود .. میخواستم بدونم امسال قیمت کاشت دندان چقدر شده است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *