کلینیک دندانپزشکی دکتر وحید دهقان > دسته‌بندی نشده > بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند در تهران کجاست؟!

بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند در تهران کجاست؟!

عناوین محتوایی که می خوانیم .

اغلب ما دندان های سالمی داریم اما بد رنگ بودن، سایز نامناسب و به ریختگی دندان ها یکی از عواملی است که خنده را از چهره افراد برده است، به تعداد افراد در سراسر دنیا زیبایی لبخند وجود دارد که در بهترین مراکز اصلاح طرح لبخند آن را به افراد هدیه می کنند، شما نیز اگر در پی یافتن زیبایی دوچندان هستید، بهتر است قبل از از هر کاری از طریق مطالعه و جست و جو بهترین جراح اصلاح طرح لبخند را برای این کار انتخاب کنید.

 

بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند 2313048841

 

اصلاح طرح لبخند در تهران

اصلاح طرح لبخند تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد، سفید کردن دندان ها نیز جزو کارهایی است که جهت بهبود و اصلاح طرح لبخند انجام می شود. در ادامه شما را با نحوه شناسایی بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند و بهترین جراح اصلاح طرح لبخند آشنا می کنیم. قطعا بهترین مرکز و بهترین جراح می توانند استرس و نگرانی از نتیجه کار را از شما گرفته و در عوض به شما آرامش و زیبایی هدیه دهند.

چگونگی شناسایی بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند در تهران

اصولا هر نوع درمان دندان جهت ایجاد زیبایی را اصلاح طرح لبخند گویند. درصدی از زیبایی لبخند و چهره فرد به زیبایی و سفید بودن دندان ها بستگی دارد. برای اصلاح طرح لبخند، بیمار باید به دندان پزشک خود مراجعه کند تا دندان هایش بررسی شوند. قبل از انجام هر کاری باید پوسیدگی های دندان درمان شوند زیرا با وجود پوسیدگی این کار ممکن نیست.

در جلسه معاینه، لثه، فک و آناتومی دندان فرد مورد بررسی قرار می گیرد تا مشکلات دهان و دندان بیمار مشخص شود. جالب است بدانید در صورتی که لثه های فرد دچار عفونت و یا خون ریزی باشند ابتدا باید آن ها درمان شوند. ترمیم لثه اصولا پیش از درمان دندان انجام می شود. نکته ای که بسیار مهم است این است که باید بهترین مرکز را برای اصلاح طرح لبخند انتخاب کنید، پس بهتر است قبل از هر کاری بهترین مراکز اصلاح طرح لبخند و بهترین جراحان اصلاح طرح لبخند را پیدا کنید. برای این که بهترین مراکز را پیدا کنید ابتدا باید از طریق شبکه های اجتماعی، متخصصین اصلاح طرح لبخند را پیدا کنید و سپس کارهای آن ها را بررسی کنید. برای این که متوجه شوید متخصصی کارش خوب است یا نه، بهتر است به نکاتی اعم از: تعداد مقالات ارائه شده، تعداد بیماران راضی و غیر راضی، نمونه کارهای متخصص، ویدئوهای رضایت بیمار، اخلاق حرفه ای جراح، تعهد جراح نسبت به کار خود و بیمارانش و نظم و دقت وی توجه کنید، بنابراین می توان گفت که موارد زیر باید مورد توجه واقع شود:

1-توجه داشته باشید که متخصص چند سال تجربه کاری دارد. حتما قبل از مراجعه به مرکز درباره این موضوع مهم تحقیق کنید، می توانید از دوستان و آشنایان خود که این کار را انجام داده اند پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند و بهترین جراح طرح لبخند را پیدا کنید.

2- به سایت مرکز اصلاح طرح لبخند در تهران مراجعه کنید، در این سایت حتما باید فایل ها و ویدئوهایی از رضایت بیماران وجود داشته باشد. می توانید کیفیت کار جراح مورد نظر خود را از طریق این فایل ها بررسی کنید.

3- به مدرک تحصیلی و دوره هایی که جراح اصلاح لبخند مورد نظر شما گذرانده توجه لازم را داشته باشد. برخی از دندان پزشکان تنها با گذراندن دوره های معمولی شروع به انجام این کار می کنند درصورتی که این کار به تخصص و زیبایی شناسی نیاز دارد.

4- یکی از نکات مهم دیگر که در هنگام انتخاب مرکز اصلاح طراح لبخند در تهران باید مورد توجه قرار بگیرد این است که آن مرکز از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار باشد. پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده است تا درمان ها بسیار دقیق تر و بهتر انجام شوند.

5- توجه داشته باشید بهترین جراح اصلاح طرح لبخند در تهران کسی است که قبل از هر چیزی یک معاینه کامل و جامع داشته باشد و دندان هایتان را به خوبی بررسی کند تا هیچ گونه مشکلی بوجود نیاید.

چه مواردی در اصلاح طرح لبخند قابل تغییر می باشند؟

1- ترکیب دندان ها

در اصلاح طرح لبخند، دندان های بدفرم، کج و یا با فاضله های زیاد و…. اصلاح می شوند.

2- رنگ دندان ها

رنگ دندان ها در اصلاح طرح لبخند نقشی مهم و اساسی دارد. دندان هایی که بد رنگ هستند و یا براثر مصرف دخانیات و قهوه بد رنگ شده اند باید قبل از اصلاح طرح لبخند اصلاح شوند. در اصلاح طرح لبخند، از طریق روش هایی مانند بلیچینگ و … می توان رنگ دندان ها را تغییر داد و اصولا دندان پزشک و متخصص و جراح اصلاح طرح لبخند براساس رنگ لثه ها، رنگ پوست و …. رنگ مناسب برای دندان هایتان را انتخاب می کند. پس می توان گفت که سفید کردن دندان ها نیز یکی از مراحل اصلاح طرح لبخند می باشد. جهت سفید کردن دندان در تهران اصولا راه های بسیار زیادی وجود دارد که با مراجعه به دندان پزشک خود می توانید در این باره مطلع شوید.

3- تقارن دندان ها

تعریف لبخند زیبا ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد. در برخی از افراد با مرتب شدن دندان ها فرد دارای لبخندی زیبا می شود و در برخی دیگر نیز با اصلاح رنگ دندان ها و سفید کردن دندان ها.

4- دندان های افتاده

دندان های افتاده گاهی سبب پوسیدگی دندان های دیگر می شوند. برای رفع این مشکل اصولا از روش ایمپلنت و یا پروتز استفاده می کنند.

عوامل موثر و تاثیر گذار در هزینه های اصلاح طرح لبخند در بهترین مراکز تهران

1- تخصص و مهارت جراح و دندان پزشک

هر چه میزان تخصص دندان پزشک بیشتر باشد، نتیجه درمان نیز بهتر خواهد بود. یکی از فاکتورهایی که در هزینه اصلاح طرح لبخند در تهران تاثیر دارد، تخصص دندان پزشک می باشد و هرچه تجربه دندان پزشک بیشتر باشد قطعا بهترین درمان اتفاق می افتد.

2- روش درمان

اصولا قبل از اصلاح طرح لبخند باید دندان های فرد بررسی و معاینه شوند و در صورتی که ایرادی وجود نداشت دندان پزشک شروع به کار می کند. اما در صورتی که مشکلی در دندان های فرد وجود داشته باشد اصولا روش های مختلفی برای درمان آن وجود دارد، بنابراین هزینه اصلاح طرح لبخند با توجه به روش های درمان متفاوت است.

3- تنوع دستگاه ها و تجهیزات

استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن یکی از عواملی است که سبب افزایش تعرفه و قیمت اصلاح طرح لبخند در بهترین مراکز اصلاح طرح لبخند در تهران می شود.

 

بهترین مرکز اصلاح طرح لبخند 97979196

 

روش های اصلاح طرح لبخند

برای اصلاح طرح لبخند در بهترین مراکز تهران راه های متعددی وجود دارد که برای هر فردی متفاوت است. این روش ها عبارتند از:

سفید کردن دندان: سفید کردن دندان یا بلیچینگ از روش های متداول زیبایی دندان است و برای اشخاصی با صرف کمترین زمان ممکن می خواهند به اهداف زیبایی و سلامت دست بیابند، گزینه مناسبی است.

لمینیت: در روش لمینیت پوسته های بسیار نازک و هماهنگ و منطبق با سطح دندان، توسط چسب های مخصوص و دائمی روی سطح بیرونی دندان ها چسبانده می شود. این پوسته های نازک با دندان کاملا یکی شده و به هیچ وجه جدا نمی شوند. لمینت دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی دارد که هزینه لمینت سرامیکی بالاتر است.

کاشت دندان: مهم ترین مورد در اصلاح طرح لبخند، کاشت دندان است. زیرا جایگزین کردن دندان های از دست رفته تاثیر بی نظیری در زیبایی دندان و در نهایت زیبایی چهره دارد. جایگزینی دندان از دست رفته به دو روش بریج و ایمپلنت انجام می شود.

ارتودنسی: نامرتبی دندان در برخی افراد که بسیار آزار دهنده نیز می باشد به این دلیل است که دندان ها به درستی در جای خود قرار نگرفته اند و فرم بدی دارند؛ این دست مشکلات با ارتودنسی برطرف به راحتی رفع می شوند. این روش مطمئن ترین و کارآمدترین روش برای اصلاح و درمان نامرتبی دندان هاست. برای اصلاح طرح لبخند، ردیف و موزون شدن دندان ها بسیار حائز اهمیت است.

اصلاح خط لثه: حتما اصطلاح لبخند لثه ای را شنیده اید! برخی از افراد طول تاج دندان هایشان کوتاه است، به همین دلیل در حین صحبت و به ویژه خندیدن مقداری از لثه هایشان دیده می شود که به آن لبخند لثه‌ای می گویند. این مشکل با یک جراحی ساده قابل رفع است. بهترین جراح اصلاح طرح لبخند با بی‌حسی موضعی مقداری از لثه ها را بالا برده و سپس با کمک لمینت ظاهر لبخند را بازسازی می کند.

جراحی فک: نامناسب بودن استخوان بندی صورت و شرایط فک ها که در آن یک سوم میانی صورت بلند است، از دلایل اصلی عدم زیبایی لبخند در برخی افراد می باشد. جراح اصلاح طرح لبخند مشکل زیبایی این افراد با انجام جراحی فک و جابه‌جایی آن رفع می کند.


مطلب فوق توسط نویسندگان ایمپلنت تهران با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

ارسال یک دیدگاه