بهترین جراح بینی در تهران

عناوین محتوایی که می خوانیم .

جراحی بینی یکی از پرطردارترین جراحی های زیبایی است که در همه دنیا متقاضیان زیادی دارد. این جراحی با هدف اصلاح، تغییر شکل مجدد و یا بازسازی بینی در استخوان بینی و یا غضروف های آن، انجام می شود. تمایل به زیبایی و زیباتر دیده شدن از گذشته تاکنون در بین همه افراد چه خانم و چه آقا وجود داشته است و مشکل در ظاهر بینی باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر جراحی بیفتند. بینی نه تنها به این دلیل که در وسط صورت وجود دارد، مورد توجه قرار می گیرد، بلکه تاثیر زیادی هم در زیبایی صورت دارد. در این مطلب قصد داریم در مورد بهترین جراح بینی در تهران صحبت کنیم تا بتوانید با دید بازتری به انتخاب پزشک و کلینیک مورد نظر بپردازید.

بهترین جراح بینی در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور ایران، بهترین پزشکان و جراحان بینی را در خود جای داده است. جراحی پلاستیک در ایران آن قدر گسترده است که برخی از مراجعه کنندگان برای انجام این عمل از سایر کشورها به ایران سفر می کنند. یکی از مهم ترین اقدامات جراحی بینی برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و رضایت بخش، انتخاب بهترین جراح بینی در تهران است. از آن جایی که جراحی پلاستیک به عنوان یکی ازچالش برانگیزترین جراحی های زیبایی و آرایشی است، یافتن بهترین جراح بینی واقعا کار سخت و دشواری است و به راحتی نمی توان به هر جراحی اعتماد کرد. اگر چه جراحان زیادی هستند که تجربه زیادی برای عمل بینی دارند، اما ممکن است آن طور که باید توانایی انجام این کار را نداشته باشند. بنابراین تحقیقات دقیق و موثر در زمینه یافتن بهترین جراح بینی امری ضروری است.

برای این که بتوانید به جراح بینی خود اعتماد کنید، به مطب او مراجعه کنید تا با طرز برخورد پزشک آشنا شوید. همچنین عکس و نمونه کارهای او را با دقت بررسی کنید تا در مورد سبک کاری پزشک و مهارت های عملی او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بهترین جراح بینی زیبایی در تهران با قیمت مناسب

جراحی بینی یا رینوپلاستی ممکن است برای رفع عیوب و نواقص بینی که جنبه زیبایی دارد و یا برای رفع مشکلات تنفسی و اختلالات در خواب که جنبه درمانی دارد انجام شود. مهم ترین مسئله ای که باید در انتخاب جراحی بینی به آن توجه داشته باشید، بعد از انتخاب پزشک ماهر و با تجربه، هزینه عمل جراحی بینی است. قیمت جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن اعلام کرد. عواملی که بر این هزینه موثر هستند، تجربه، نوع فرم بینی، مقدار تغییر بینی، منطقه و موقعیت جغرافیایی کلینیک جراحی و هزینه های جانبی است.

بدون شک هر چقدر تجربه و مهارت پزشک جراح بیشتر باشد، با چالش های جراحی بیشتر و بهتر آشنایی خواهد داشت و احتمال بروز مشکلات در طول جراحی هم کاهش خواهد یافت. همچنین جراح باتجربه تر راحت تر می تواند فرم بینی مناسب چهره شما را پیدا کند. به همین دلیل پزشکانی که مهارت و تجربه بیشتر دارند، دستمزد بیشتری نسبت به سایر جراحان دریافت خواهند کرد.

نوع فرم بینی هم با قیمت جراحی رابطه مستقیم دارد. معمولا هزینه عمل بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی بیشتر است؛ چرا که فرم دادن بینی گوشتی، سخت تر است. اگر هم بینی مشکل انحراف داشته باشد باز هم عمل را سخت تر خواهد کرد و بنابراین دستمزد پزشک جراح بیشتر می شود. علاوه بر این موضوع مقدار تغییر بینی هم می تواند روی قیمت جراحی تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال یک مراجعه کننده قصد دارد فقط قوز بینی را برطرف کند اما مراجعه کننده دیگر می خواهد به کل فرم بینی را تغییر دهد.

علاوه بر هزینه جراحی بینی، باید هزینه های جانبی مانند ویزیت و مشاوره، هزینه های آزمایش های قبل عمل ماند آزمایش خون، نوار قلب، سی تی اسکن و عکاسی از بینی و موقعیت جغرافیایی مطب جراح و کلینیک را هم در نظر گرفت. در کل اگر می خواهید جراحی بینی را با قیمتی منصف انجام دهید، باید تمام این جوانب را در نظر بگیرید و سپس به نزد پزشک بروید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

عمل بینی گوشتی یک جراحی زیبایی است که چون پیچیدگی زیادی دارد، باید حتما توسط بهترین جراح بینی گوشتی انجام شود.اگر جراح مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد، احتمال این که بینی به حالت و فرم اولیه خود برگردد، بسیار زیاد است. جراحی بینی گوشتی که با هدف تغییر شکل و اندازه بینی انجام می شود، یکی از عمل های پرطرفداری است که متقاضی زیادی دارد و در جوامع مختلف برای رفع نواقص و بهبود ظاهر بینی و همچنین ایجاد تعادل در ویژگی های صورت انجام می گیرد.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران معمولا با استفاده دو روش به جراحی این مدل از بینی ها می پردازد. یک روش جراحی بینی گوشتی به روش باز است که در آن جراح برش هایی در اطراف سوراخ بینی ایجاد می کند و به اجزای داخلی بینی دسترسی پیدا می کند. روش بعدی هم جراحی بینی گوشتی به روش بسته است که در هیچ برشی در اطراف سواخ ها ایجاد نمی شود و برش های مورد نیاز فقط درون سوراخ بینی انجام می شود. بسته به مهارت و تبحر بهترین جراح بینی گوشتی و همچنین شکل و فرم بینی مراجعه کننده، یکی از این دو روش انتخاب می شود.

بهترین جراح بینی خانم در تهران

بعضی از مراجعه کنندگان مایل هستند تا جراح بینی آن ها یک خانم باشد. البته پزشکان و جراحی ایرانی هم خانم ها و هم آقایان بهترین عملکرد را دارند، چرا که در کل یک جراح زیبایی در ایران با گذراندن تحصیلات تکمیلی و دریافت تخصص در حوزه گوش و حلق و بینی، می تواند در آزمون برد تخصصی گوش و حلق و بینی شرکت کند و دوره فلوشیپ را برای تمرکز در دوره فوق تخصصی بگذراند. خانم یا آقایی که در این تخصص شرکت می کند، می تواند انواع جراحی های زیبایی، ترمیمی و درمانی بینی، گوش و گردن را با مهارت و تخصص بالا انجام دهد. چنین متخصصی درک کاملی از ساختار صورت دارد و اشراف و تسلط کاملی روی جراحی های زیبایی بینی و تناسبات چهره خواهد داشت.

ارسال یک دیدگاه