طراحی سایت پزشکی با وردپرس

عناوین محتوایی که می خوانیم .

در دنیای امروزه همه مشاغل به سمت آنلاین شدن پیش رفته‌اند. اگر به رقیبان خود نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که همه آن‌ها برای کسب و کار یا حیطه تخصصی خود یک وب سایت راه‌اندازی کرده‌اند. در صورتی که در این شرایط از راه‌اندازی وب سایت امتناع کنید، روز به روز از موفقیت دورتر شده و از رقیبانتان عقب می‌افتید. اولین و اساسی‌ترین کاری که برای قدم گذاشتن در دنیای آنلاین باید انجام دهید، طراحی یک وب سایت پزشکی است. این روزها هیچکس از روش‌های قدیمی برای پرسیدن سوالات پزشکی یا دریافت نوبت استفاده نمی‌کند و همه افراد به دنبال پیدا کردن راهی ساده‌تر هستند. با همه‌گیر شدن اینترنت و گوگل، در سایت‌های مختلف رزومه پزشکان قرار داده شد و بیماران با مراجعه به آن‌ها توانستند پزشکان مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

سوالی که برای پزشکان مطرح می‌شود این است که هزینه طراحی سایت پزشکی به چه صورت است؟ ادامه مقاله را از دست ندهید که می‌خواهیم به عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت دندان پزشکی و پزشکی بپردازیم.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت پزشکی

به طور کلی نمی‌توان برای طراحی همه نوع سایت پزشکی یک هزینه در نظر گرفت. این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد و می‌تواند منعطف باشد. لازم به ذکر است که تعرفه طراحی سایت پزشکی در شرکت‌های مختلف نیز متغیر خواهد بود. در بخش بعدی عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت پزشکی را بررسی خواهیم کرد:

شرکت طراحی سایت

اینکه وب سایت شما توسط یک شرکت حرفه‌ای و با سابقه طراحی شده باشد یا یک فرد کم تجربه، تاثیر زیادی بر روی هزینه این روش خواهد داشت. هر چه میزان تخصص و دانش شرکت یا تیم مورد نظر شما بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز برای خدمات خود دریافت خواهند کرد. اگر این کار را به شرکت‌های معتبر بسپارید، هزینه‌های جانبی و اضافی که در آینده برای شما به وجود می‌آیند کمتر بوده و وب سایت شما از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. اگر چه هزینه‌های دریافت شده توسط افراد غیرمتخصص پایین‌تر است، اما در طولانی مدت وب سایت شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهند کرد.

زمان طراحی سایت پزشکی

اینکه برای طراحی سایت پزشکی به چقدر زمان نیاز است نیز می‌تواند بر روی هزینه انجام آن تاثیرگذار باشد. در صورتی که قابلیت‌های پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری درخواست کنید، قطعا برای اضافه کردن آن‌ها به زمان بیشتری نیاز خواهد بود و هزینه بیشتری نیز باید بپردازید. البته اگر طراحی سایت پزشکی اصفهان توسط شرکت‌های معتبر انجام شود، زمان تخمینی را به شما گزارش می‌دهند و با انجام گروهی کارها در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کنند.

 هدف از طراحی سایت

هر یک از پزشکان و دندانپزشکان با هدف متفاوتی برای طراحی سایت اقدام می‌کنند. بنابراین قیمت طراحی سایت هر یک از آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال طراحی یک سایت ساده نسبت به سایتی که دارای ویژگی‌های خاص مانند چت آنلاین، رزرو آنلاین و … است، هزینه کمتری به دنبال دارد. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت با وردپرس در مقایسه با طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی قیمت مناسب‌تری خواهد داشت. البته معمولا طراحی سایت پزشکی در کرج با وردپرس انجام می‌شود و می‌تواند تمامی ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشد.

صفحات وب سایت

صفحه اصلی نمونه سایت پزشکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر وب سایت به شمار می‌رود. چرا که همه افراد به محض ورود به وب سایت با این صفحه برخورد خواهند کرد. بنابراین برای اطمینان از دریافت بازخورد مناسب از سمت مراجعه کنندگان، باید تمرکز زیادی بر روی صفحه اصلی داشته باشید. رعایت استانداردها و نکات مربوط به صفحات می‌تواند در ذهن کاربران باقی بماند. بنابراین وجود کیفیت در صفحات سایت نشان دهنده تخصص شما خواهد بود. البته در یک وب سایت پزشکی تنها صفحه اصلی حائز اهمیت نیست. صفحات دیگری مانند رضایت مشتریان، رزرو آنلاین، نمونه کارها و … نیز جزو پربازدیدترین صفحات قرار می‌گیرند و باید به صورت کاملا استاندارد طراحی شده باشند. هر چه صفحات بیشتر با طراحی گرافیکی‌تر و زیباتری برای وب سایت خود درخواست کنید، طبیعتا منجر به افزایش تعرفه طراحی سایت پزشکی خواهید شد.

قابلیت‌ها

هر چه سایت شما دارای قابلیت‌های بیشتری باشد، هزینه طراحی آن نیز بالاتر خواهد رفت. برای مثال سایتی که دارای تقویم، گالری و سیستم رزرو نوبت آنلاین است نسبت به سایتی که فاقد این قابلیت‌ها بوده و تنها در جهت معرفی پزشکان طراحی شده است، هزینه بیشتری به دنبال دارد. البته در صورتی که طراحی سایت پزشکی شما با وردپرس انجام شده باشد، با کمک افزونه‌ها و ماژول‌ها می‌توانید بسیاری از این قابلیت‌ها را راه‌اندازی کنید و هزینه کمتری برای آن‌ها بپردازید. این در حالی است که اضافه کردن همین قابلیت‌ها برای سایت‌های کدنویسی شده هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. در این صورت برای طراحی کدهای سفارشی و پیکربندی به زمان بیشتری نیاز است و در نتیجه طراح هزینه بیشتری برای آن در نظر می‌گیرد.

 

ارسال یک دیدگاه