کلینیک دندانپزشکی دکتر وحید دهقان > مقالات پزشکی > بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد

بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد

عناوین محتوایی که می خوانیم .

گوش، گلو و بینی، اعضای اصلی سر و گردن محسوب می‌شوند که بروز مشکل در هر یک از آن‌ها به حس چشایی و بویایی فرد آسیب وارد می‌کند و تنفس او را با اختلال مواجه خواهد کرد. رشته پزشکی گوش و حلق و بینی با هدف تشخیص و درمان این بیماری‌ها راه‌اندازی شد. متخصصان گوش و حلق و بینی که با نام پزشکان ENT شناخته می‌شوند، در درمان این بیماری‌ها و ناهنجاری‌ها تخصص زیادی دارند و آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند. البته مانند سایر رشته‌های پزشکی نیز برخی از متخصصان و پزشکان فعال در این رشته نسبت به سایرین مهارت و تجربه بیشتری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد را به شما معرفی کنیم.

متخصص گوش و حلق و بینی کیست؟

در صورتی که با درد در ناحیه سر و گردن روبرو شده باشید و به پزشک عمومی مراجعه کنید، احتمالا به شما پیشنهاد می‌دهد که به یک متخصص گوش، حلق و بینی یا Otorhinolaryngologist مراجعه نمایید. تا پیش از قرن ۱۹ پزشکان به این مسئله که گوش، گلو و بینی با کمک یک سیستم لوله‌ای به هم متصل شده‌اند، پی نبرده بودند. زمانی که این موضوع با کمک ابزارهای دقیق مشخص شد، تخصص جدیدی در رشته پزشکی شکل گرفت که با نام گوش و حلق و بینی شناخته می‌شود.

متخصص گوش، حلق و بینی، پزشکی است که به تشخیص، درمان و جراحی اختلالات و بیماری‌های ناحیه سر، گردن، گوش، گلو و بینی می‌پردازد و در این زمینه مهارت زیادی دارد. این متخصصان در درمان بیماری‌های حنجره، پولیپ بینی، انحراف بینی، سینوزیت، تشخیص و درمان تومورهای ناحیه سر و گردن و همچنین جراحی‌های زیبایی مرتبط با این نواحی مانند جراحی زیبایی گوش و بینی تبحر و تخصص زیادی دارند.

لیست بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد

گوش، حلق و بینی جزو مهم‌ترین اندام‌های بدن هستند و سلامت آن‌ها در حس چشایی، بویایی، شنوایی و تنفس فرد اهمیت زیادی دارد. اگر شما نیز ساکن شهر یزد هستید و به دنبال بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد می‌باشید، از لیست زیر کمک بگیرید:

دکتر محمد حسین برادران فر

دکتر محمد حسین برادران فر جراح سر و گردن و متخصص گوش، حلق و بینی در یزد می‌باشد. ایشان دارای فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، قاعده جمجمه و سینوس است. دکتر برادران فر تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در شهر یزد سپری کرد. سپس در سال ۱۳۶۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد و سال ۱۳۶۷ موفق به اخذ مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی عمومی گردید. ایشان برای ادامه تحصیل مجددا وارد دانشگاه تهران شد تا در رشته گوش، حلق، بینی و جراحی سر و گردن تخصص خود را دریافت کند. دکتر برادران فر در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و سپس به عضویت هیئت علمی دانشگاه تهران درآمد. ایشان به صورت همزمان مشغول تدریس دانشجویان پزشکی نیز بود و ۸ سال در این زمینه فعالیت کرد.

سپس به شهر یزد بازگشت و در دانشگاه علوم پزشکی یزد مشغول خدمت شد. ایشان یکی از باتجربه‌ترین و معروف‌ترین متخصصان گوش و گلو و بینی در شهر یزد می‌باشد که می‌تواند انواع مختلف مشکلات این نواحی را در کمترین زمان شناسایی کرده و برای درمان آن‌ها اقدام کند. مطب ایشان در خیابان کاشانی واقع شده است و همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ می‌توانید به آن مراجعه کنید.

دکتر محمد حسین دادگرنیا

دکتر محمدحسین دادگرنیا جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و همچنین فوق تخصص جراحی سر و گردن می‌باشد‌. ایشان بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه انجام جراحی گوش و گلو و بینی در کارنامه خود به ثبت رسانده است و اولین کسی است که در سال ۱۳۹۳ جراحی تومورهای حنجره را با کمک لیزر در بیمارستان شهید صدوقی یزد با موفقیت انجام داد. دکتر دادگرنیا دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد می‌باشد‌. این پزشک متخصص نه تنها در زمینه گوش و حلق و بینی مشغول فعالیت است؛ بلکه جراحی زیبایی صورت مانند جراحی بینی و پلک را نیز انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با دکتر محمد حسین دادگرنیا پیشنهاد می‌کنیم نمونه کارهای ایشان را مورد بررسی قرار دهید. با مشاهده نمونه کارها و خواندن نظرات مراجعه کنندگان متوجه می‌شوید که ایشان یک متخصص ماهر در زمینه گوش، حلق و بینی می‌باشد. با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین دادگرنیا می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • رینوپلاستی
  • بلفاروپلاستی
  • جراحی آندوسکوپی سینوس
  • جراحی سر و گردن
  • جراحی حنجره
  • درمان و بهبود اختلالات خواب و وزوز گوش
  • درمان بیماری‌های ناحیه سر و گردن

مطب ایشان در بلوار طالقانی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۳۵۳۷۲۶۹۹۹۰ تماس حاصل نمایید.

دکتر محمد علی آقایی

دکتر محمدعلی آقایی جراح و متخصص سر، گردن، گلو، گوش و بینی در یزد می‌باشد. ایشان دوره‌های آموزشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و مدارک مربوطه را کسب کرد؛ سپس وارد حوزه پزشکی و درمان شد. این پزشک مجرب همواره در تلاش است تا سطح علمی و دانش عملی خود را به روز نگه دارد، تسلط کافی بر روی روش‌های مدرن پیدا کند و از تجهیزات به روز استفاده نماید. همین موضوع باعث شده است که همه بیماران به دکتر محمد علی آقایی اعتماد کرده و بهترین نتیجه را از درمان خود کسب کنند.

در صورتی که نظرات کاربران را در رابطه با این جراح متخصص بخوانید متوجه می‌شوید که همه مراجعین به دلیل برخورد مناسب، صبور و باحوصله بودن و همچنین مجرب و متعهد بودن ایشان نهایت رضایت را دارند. مطب دکتر محمد علی آقایی در یزد، خیابان کاشانی قرار گرفته است. برای رزرو نوبت با شماره ۰۳۵۳۶۲۹۴۷۴۸ تماس بگیرید.

 

ارسال یک دیدگاه