بهترین برند ایمپلنت دندان

عناوین محتوایی که می خوانیم .

امروزه کشورهای مختلف اقدام به ساخت ایمپلنت دندان می نمایند. ولی اینکه معروف ترین یا بهترین برند ایمپلنت دندان کدام اند می تواند برای بسیاری از افراد که در صدد انجام این کار می باشند مهم باشد. ایمپلنت های دندان برای کاربردهای مختلف و با توجه به شرایط بیمار متغیر است. برخی قطر کمتر و یا پهن تر می باشندکه این بستگی دارد که در فک پایین استفاده شوند یا در فک بالا کاربرد داشته باشند. عموما به دلیل ماندگاری بالا و دائمی این روش، مواد ایمپلنت دندان از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد موجود ساخته می شود. زیرا نبود مقاومت کافی ممکن است منجربه شکست ایمپلنت دندان شده که هم عوارض آن بیشتر است و هم هزینه درمان بالاتر خواهد رفت. در این مقاله سعی می کنیم بهترین و معروف ترین برندهای ایمپلنت دندان در حال حاضر را معرفی نماییم پس توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

با توجه به توسعه این صنعت و تنوع برندهای ایمپلنت دندان، انتخاب بهترین برند و اینکه معروف ترین برند ایمپلنت دندان کدام اند برای فرد سخت شده است. برای این انتخاب باید پارامترهای زیر در نظر گرفته شود:

سابقه برند

لازم است دقت شود که سابقه شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان چند سال است. حداقل این زمان به 10 سال می رسد. با توجه به دائمی بودن کاشت دندان با این روش، سعی کنید برندهایی را انتخاب نمایید که این سابقه تولید را داشته باشند. در این صورت می توان به کیفیت مواد آن اعتماد کرد.

در دسترس بودن قطعات و اجزا

اینکه شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان کلیه اجزا و قطعات ایمپلنت دندان را در دسترس متقاضیان قرار دهد، به عنوان یک مزیت به شمار می رود. زیرا در صورت ترمیم یا تعویض قطعات، در دسترس بودن این اجزا کمک بزرگی به بیمار و دندانپزشک خواهد نمود.

معروف ترین برند ایمپلنت دندان کدام اند 75847966310203231

تضمین قطعات

شرکت های معتبر برای تولید برند، کلیه قطعات و اجزایی که تولید می کند را ضمانت می نماید. اطمینان از کیفیت این مواد، دلیل این ضمانت می باشد. پس دقت کنید که این گارانتی و تضمین وجود داشته باشد.

آیا برند ایمپلنت دندان در موفقیت کاشت موثر است

برای پاسخ به این سوال که برند ایمپلنت دندان تا چه اندازه در موفقیت یا شکست این روش تاثیر دارد، باید گفت برند ایمپلنت دندان در کنار تجربه و مهارت دندان پزشک و مراقبت های بیمار می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. به این معنی که اگر فرد از معروف ترین برند های ایمپلنت دندان استفاده نماید، ولی دندانپزشک مهارت کافی را در نصب ایمپلنت دندان نداشته باشد، جراحی با شکست مواجه خواهد شد. در صورتی که به بهترین دندانپزشک مراجعه نمایید ولی برند محصول کیفیت و مرغوبیت لازم را نداشته باشد، احتمال موفقیت کاسته خواهد شد و طول عمر درمان کوتاه می شود. در کنار این دو مورد مراقبت های بعد از درمان تاثیر زیادی در موفقیت و شکست این روش دارد. اینکه بیمار به صرف انتخاب بهترین برند و دندانپزشک، مراقبت های تغذیه ای و بهداشتی را رعایت نماید نمی توان انتظار دائمی بودن ایمپلنت دندان را داشت.

معرفی انواع برندهای ایمپلنت دندان

قبل از معرفی بهترین برندهای تولید کننده ایمپلنت دندان باید اشاره کنیم کشورهای آمریکا و سوئیس بهترین و مرغوب ترین این محصولات را تولید می نمایند. در حال حاضر بیش از 150 کشور در این زمینه فعالیت دارند که توانسته اند تا حدود زیادی در این حوزه موفق عمل نمایند. حال می خواهیم پنج شرکت در تولید بهترین و معروف ترین برندهای ایمپلنت دندان را معرفی نماییم:

شرکت اشترومن

این شرکت مربوط به کشور سوئیس می باشد که در زمینه تولید ایمپلنت دندان بسیار موفق عمل کرده است. مهم ترین ویژگی این شرکت طراحی های منحصر به فرد و کیفیت بالای محصولات آن است. ایمپلنت های تولید شرکت اشترامن دارای ویژگی های زیر است:

برای همه کاربردها، محصولات متنوعی تولید می کند. همانطور که توضیح دادیم بسته به اینکه ایمپلنت در کدام قسمت و در کدام فک قرار است کاشته شود، باید آیتم هایی را در نظر گرفت. مثلا برای فک بالا باید ظریف تر و دارای قط کمتر باشد، زیرا سینوس ها در این ناحیه قرار دارند.

طراحی ها دقیق، منحصر به فرد و مبتکرانه است. اینکه دقت در تولید محصول باعث افزایش شانس موفقیت می شود، امری بدیهی می باشد.

محصولات این شرکت متناسب و سازگار با سیستم بدن بوده و به راحتی با استخوان فک جوش می خورد. به همین دلیل شانس موفقیت درمان بالا خواهد رفت.

طول عمر و ماندگاری این محصولات به دلیل استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت بالا بوده و به راحتی دچار آسیب و شکستگی و … نخواهد شد.

این برند جزو برندهای گران قیمت به شمار می رود. ولی باید یادآور شد که ایمپلنت دندان یک روش دائمی و ماندگار است. در عین حال سلامتی فرد به دندان های سالم و بدون عیب و نقص بستگی فراوان دارد. پس بهتر است زیبایی و سلامت خود را فدای هزینه بالاتر نکنیم.

شرکت زیمربیومت

این شرکت در آمریکا قرار دارد. این برند جایگاه ویژه ای در کشورمان دارد و طرفداران زیادی هم برای این برند وجود دارد. هرچند قیمت محصولات این شرکت بالا می باشد، ولی ماندگاری و دوام زیاد محصولات آن باعث شده که اقبال عمومی زیادی از این برند به عمل آید.

شرکت نوبل بیوکر

این شرکت نیز مربوط به کشور سوئیس می باشد و سال هاست در زمینه تولید محصولات ایمپلنت دندان فعالیت دارد. برند نوبل بیوکر جزو برندهای معتبر در زیمنه تولید قطعات و اجزا ایمپلنت دندان می باشد.

شرکت دنتس پلای سیرونا

این شرکت نیز جزو برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات مربوط به ایمپلنت دندان می باشد.

بیو هوریزونز

این شرکت آمریکایی توانسته به روز ترین و پیشرفته ترین نوع برندهای معتبر در تولید قطعات ایمپلنت دندان را از آن خود کند.

سایر برندهای معتبر ایمپلنت

تا این قسمت به 5 شرکت معتبر در تولید قطعات ایمپلنت دندان اشاره کردیم. باید گفت امروزه کشورهای دیگر نیز به این موضوع پرداخته و این قطعات را با کیفیتی قابل قبول و با قیمتی مناسب روانه بازار نموده اند.

بهترین برند کره ای

sewon medix یکی از بهترین برندهای مربوط به کشور کره در کنار سایر محصولات، برندهای MegaGen….. می باشد که در کشور ایران استقبال خوبی از آن شده است.

بهترین ایمپلنت کشور آلمان

این کشور در زمینه تولید برندهای معتبر در ایمپلنت دندان موفق بوده است. یکی از بهترین های این کشور مارک می باشد. Human Tech

دیگر مارک معتبر این شرکت Bego، Tiologic می باشد.

بهترین ایمپلنت ایتالیایی

یکی دیگر از کشورهای تولید کننده ایمپلنت دندان، کشور ایتالیا می باشد. بهترین برند این کشور مربوط به سوییدن اند مارتینا می باشد. هرچند برندهای دیگر نیز مقبولیت کامل را دارند. دیگر برندهای این شرکت Leader Italia Srl، GEASS و jdental care می باشد.

معروف ترین برند ایمپلنت دندان کدام اند 78419654651635

بهترین ایمپلنت فرانسوی

یکی دیگر از کشورهای تولید کننده این قطعات، فرانسه با برند Axiom می باشد. ویژگی این برند سادگی و در عین حال منحصر به فرد بودن آن است . مارک دیگر این کشور آی دی آی است که در کشور ما بیشتر استفاده می شود و به علت تنوع در ساخت فیکسچر یا پایه دندان معروفیت دارد.

جنس ایمپلنت دندان تا چه اندازه در موفقیت این روش موثر است

تا این قسمت به این پرسش که معروف ترین برند ایمپلنت دندان کدام اند؟ تعداد 5 شرکت معتبر را در این زمینه معرفی نمودیم. البته باید گفت سایر کشورها مانند کشور ایران نیز در این حوزه موفقیت هایی داشته اند. حال می خواهیم بدانیم جنس ایمپلنت دندان در موفقیت این روش تا چه اندازه موثر است. امروزه ایمپلنت دندان از فلز تیتانیوم ساخته می شود که پارامترهای مثبت زیادی دارد. در این قسمت از مقاله می خواهیم در این خصوص توضیحاتی را ارائه دهیم:

ویژگی های فلز تیتانیوم

این فلز رایج ترین ماده استفاده شده در تولید ایمپلنت دندان است. علت این مساله به ویژگی های این فلز بر میگردد. تیتانیوم سازگاری کامل را با بدن دارد و به راحتی با استخوان فک بیمار جوش می خورد. به همین دلیل کاربرد زیادی در کاشت دندان دارد. همچنین جنس این فلز به گونه ای است که استحکام و مقاومت زیادی در برابر شکستگی، آسیب و فشار داشته و به راحتی نیاز به ترمیم و تعویض پیدا نخواهد کرد. ماندگاری و طول عمر آن نیز به واسطه این پارامترها بسیار زیاد است. این ویژگی ها باعث شده تا این فلز به محبوب ترین ماده استفاده شده در تولید قطعات و اجزا ایمپلنت دندان تبدیل شود. یکی دیگر از مواد مصرف شده در ساخت ایمپلنت دندان، فلز زیرکونیا می باشد که با ورود تیتانیوم به بازار، کمتر از این ماده استفاده می شود.

برترین برند ایمپلنت دندان در تهران

برای اینکه بدانیم معروف ترین یا برترین برند ایمپلنت دندان کدام اند؟ و این مساله را تشخیص دهیم، به پارامترهایی اشاره کردیم که نقش اساسی در انتخاب برند دارند. همچنین برای آشنایی بیشتر متقاضیان با برندهای موجود و معتبر، از بهترین برندهای هر کدام از شرکت های پیشتاز در این زمینه نام برده شد. نکته ای که باید توجه شود، اهمیت انتخاب دندانپزشک در این زمینه است. انتخاب دندانپزشک اهمیت بسیار زیادی نسبت به مارک و برند قطعات ایمپلنت دندان دارد. زیرا در صورت استفاده از این برندها، تا زمانی که دندانپزشک تخصص و مهارت لازم را نداشته باشد موفقیت این روش حتمی نمی باشد.

همچنین با مراجعه به یک کلینیک معتبر مانند ایمپلنت دندان در تهران دکتر دهقان می توانید از برترین برند های ایمپلنت بهره ببرید و از قیمت کاشت دندان بهترین برندها نیز مطلع شوید

ارسال یک دیدگاه